Sonntag, 31. August 2014

Silent Sunday



Geteilt mit Silent Sunday

Kommentare:

  1. Hello Synnöve,
    Beautiful picture of the beach with the threatening storm clouds.
    I wish you a beautiful Sunday.
    Best regards, Irma

    AntwortenLöschen
  2. Wunderschöne Stimmung.

    Schönen und gemütlichen Sonntag wünsch ich dir

    Andrea

    AntwortenLöschen
  3. Hello Synnöve,
    A quiet image for a silent Sunday. Great!!
    Amazing sky and nice to see the sunrays in the distance on the water. Well done!!

    Greetings and a happy Sunday,
    Marco

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Synnöve,
    das sieht so richtig nach "Seele baumeln lassen" aus. Ich liebe solch einsame Strände und mache gerade dann besonders gerne einen Strand-Spaziergang.
    Liebe Grüße
    moni

    AntwortenLöschen
  5. Himmel und Meer tun der Seele gut.
    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
  6. This is such a beautiful scene, Synnove.

    AntwortenLöschen
  7. With these clouds it must be windy, so is it so silent? Beautiful for sure.

    Greetings,
    Filip

    AntwortenLöschen
  8. Tolle Stimmung. Auch deine Islandfotos sind sehr schön.
    Liebe Grüße
    Grit

    AntwortenLöschen
  9. Eine wunderbare Aufnahme.
    Ruhe, Frieden und ein Gefühl ein Freiheit.

    Liebe Grüße
    Sonja

    AntwortenLöschen
  10. Da bekomme ich gleich wieder Lust auf Urlaub. Ich liebe das Meer einfach. Deine Aufnahme ist richtig schön.
    LG
    Ari - Ari Sunshine Ü40 Modeblog

    AntwortenLöschen
  11. Such a beautiful beach! and I really like the dragonfly too! I have not seen so many here this summer...

    AntwortenLöschen
  12. Indeed .... quiet Sunday.
    What a beautiful sky and beautiful color.
    You have a nice depth to your pictures processed and that is wonderful to see.
    Warmest regards, Helma

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden Kommentar von Dir. Vielen Dank !
Thank you so much for your comments !