Mittwoch, 18. April 2012

Einladung zum Bankett - Invitation to a banquet

Letztes Wochenende wurden wir zu einem Bankett eingeladen in das Restaurant "CHINABRENNER". Bisher bestand es nur als Bistro, nun gibt es ein richtiges Restaurant. Wir erlebten einen wunderschönen Abend mit mehreren Gängen an einem der großen runden Tische mit Platz für 8 Personen. Das Essen war total lecker. Ich habe Speisen gegessen, original chinesische Küche, die ich noch nie gekostet habe. Lecker ! Der Chinabrenner ist ab sofort geöffnet mittags und abends.

Last weekend we had an invitation to a banquet in the original Chinese Restaurant "CHINABRENNER". We had the experience of a wonderful evening with delicious dishes on a round table with 8 other persons in a big room. The Restaurant is now open all days to all times.













Shared with This or That Thursday

Kommentare:

  1. Sieht seeeehr lecker aus!
    Liebe Grüße,
    Markus

    AntwortenLöschen
  2. Lovely serie photo's Synnöve,
    and the food looks good.

    I wish you a very nice wednesday.

    greetz, Joop

    AntwortenLöschen
  3. Das sieht nach einem wunderbaren Abend aus!! So eine Einladung hätte ich ganz sicher auch nicht ausgeschlagen! :)

    Liebe Grüße, Sarah

    AntwortenLöschen
  4. Hab ich ein Glück, dass ich gerade satt bin. Das sieht ja alles verdammt lecker aus. Sollte ich mal in Leipzig sein, werde ich den Chinabrenner mal anlaufen.
    Vielen, lieben Dank für Deinen Kommentar bei mir, was die Fotos angeht.
    Einen schönen Tag für Dich! :D

    AntwortenLöschen
  5. Wonderful photos Synnove! It looks like you had a perfect dining out experience!

    AntwortenLöschen
  6. That looks so good!! Great photos from your evening out! It is really to seldom we go to a restaurante...to bad ;) Have a nice day!

    AntwortenLöschen
  7. Hello Synnöve,
    It looks a very cozy restaurant. It's always great to eat in this type of eateries. I like this very much.
    You make me hungry with all these delicious food.

    Much greetings,
    Marco

    AntwortenLöschen
  8. This looks like a Chinese restaurant well worth eating at.

    AntwortenLöschen
  9. You've photographed this place well! We have tons of Chinese restaurants here in the SF Bay Area. I love Chinese food. I like sitting at a big round table with all the food in the middle. Enjoy the day! thanks for stopping by.

    AntwortenLöschen
  10. Hello Synnove,
    That looks like a lovely restaurant; your photos of the food are making me hungry (I'm always hungry!). Glad you enjoyed the meal. Just a pity about the graffiti on the outside of the building!

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden Kommentar von Dir. Vielen Dank !
Thank you so much for your comments !