Dienstag, 10. Januar 2012

Texture Tuesday - The Embrace eDition

Heute ist wieder Texture Tuesday und ich habe die Textur "embrace" von Kim Klassen benutzt.
Today is texture tuesday again and I used the texture "embrace" from Kim Klassen.

Shared with Texture Tuesday

Kommentare:

  1. oh my, all that snow! so beautiful and peaceful, just lovely!

    AntwortenLöschen
  2. Was für ein Bild, das find sogar ich als bekennender Ichbrauchkeinenschneeinwien Typ wundervoll!
    GLG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. Very pretty .... Love your photos !

    Cheers,
    Bre

    AntwortenLöschen
  4. So lovely! I want to continue down the path and explore. =)

    AntwortenLöschen
  5. Hello Synnöve,
    Wonderful this winter shot!! There is a lot of snow.
    Here in Holland the winter is far, far away.

    Greetings, Marco

    AntwortenLöschen
  6. It looks like it snowed a lot in your area. Great photo.

    Greetings,
    Filip

    AntwortenLöschen
  7. Schnee, Schnee, Schnee!!! Ein wundervolles Bild!
    Liebe Grüße,
    Markus

    AntwortenLöschen
  8. I do love this snowy scene! Beautiful

    AntwortenLöschen
  9. So cold here in the lowlands is not yet. Here it almost looks for spring. Nice photo. Regards Peter.

    AntwortenLöschen
  10. Great job, I love your photos!

    Kisses:)

    AntwortenLöschen
  11. Sieht sehr schön alt aus. Gib dem eh schon sanften Motiv den letzten Schliff. Sehr schön.
    Liebe Grüße und einen schönen Tag!
    allesistgut :)

    AntwortenLöschen
  12. Liebe Synnöve,
    da ich ja keine Ahnung von Texturen habe, fällt es mir immer schwer, etwas dazu zu schreiben...wenn ich das Originalbild noch hätte, könnte ich vielleicht langsam lernen, die Veränderungen zu erkennen....auf jeden Fall ist es ein schönes Schneemotiv...
    Liebe Grüße, Karin

    AntwortenLöschen
  13. A beautiful edit, the snowy scenes suit the texture so well :)

    AntwortenLöschen
  14. Hi Seraphina,

    I had to look very good, but if you click on the photo you can see the enlargement. I saw the frame or frame very well. Very nicely done.

    Greetings, Helma

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden Kommentar von Dir. Vielen Dank !
Thank you so much for your comments !