Donnerstag, 26. Januar 2012

Ich brauche Eure Hilfe - I need your help

Ich habe mich für den Brigitte-Kreativ-Blog-Award beworben und würde mich freuen, wenn ihr für mich votet. Wenn ihr auf den Button klickt, kommt ihr direkt zu meiner Blog-Vorstellung. Ihr könnt alle 24 Stunden eine neue Stimme abgeben. Einfach auf das Herz klicken - fertig.

I've entered my Blog to the "Brigitte-Creative-Blog-Awards" where every month there are three featured blogs during 2012 and the final winner gets a DIY-Story in the German magazine "Brigitte".
All I'd love you to do is click the Pic below so you'll be sent to my Blog-Appraisal-Page. Next click the Heart (that counts the clicks) - you can do that every 24h and you would really be happy if you could help.



Vielen Dank für Eure Hilfe !
Thank you very much for your help !

Kommentare:

Ich freue mich über jeden Kommentar von Dir. Vielen Dank !
Thank you so much for your comments !