Samstag, 10. Dezember 2011

Vollmond in den Zwillingen - Full moon in Gemini

Heute steht der Vollmond in den Zwillingen und wird richtig rund so gegen 21 Uhr MEZ.
Ich hoffe, ihr habt gute Sicht und könnt mit dem Mond spielen. Das Mond-Mosaik ist nicht von mir, sondern von Gyl Ov.


Today is full moon in Gemini in the evening 21 pm MEZ. I hope, you have a clear view to the moon and you can playing with the moon. This Moon-Mosaic isn´t from me. It is from Gyl Ov .


Shared with Highlight Sunday

Kommentare:

  1. Schön dieses Mondmosaik. Jetzt ist mir auch klar, warum ich so schlecht geschlafen habe. Vollmond im Zwilling (mein Sternzeichen). :)
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende.

    AntwortenLöschen
  2. Meine komplimenten für alle tolle aufnahmen, das ist wirklich SUPER !!

    ich wünsche dir einen schönes wochenende.

    Liebe grüsse, Joop

    AntwortenLöschen
  3. Thank you for sharing the moon mosaic, amazing creativity by those who made it.

    AntwortenLöschen
  4. Exquisita creatividad. Feliz fin de semana!!

    AntwortenLöschen
  5. Tolle Aufnahmen...ein schönes Vollmondmosaik...
    Ich wünsche dir einen schönen 3. Advent.
    Liebe Grüße Karin

    AntwortenLöschen
  6. Das ist sowas von cool!!!
    Liebe Grüße,
    Markus

    AntwortenLöschen
  7. That is just the coolest! Thanks for sharing it!

    AntwortenLöschen
  8. Fantastic photos, it is giving some great ideas of what you can do with the moon :)

    AntwortenLöschen
  9. Oh! I love the moon photos! This is very inspiring to get out and try my hand at doing this! Don't know if it will be this month, but some time soon. They are stunning!

    AntwortenLöschen
  10. Der gute alte Mond - Dein Mondmosaik erinnert mich an "Peterchens Mondfahrt" und Cal Orff's "Der Mond"
    Wunderbar gesehen!
    LG, Christiane

    AntwortenLöschen
  11. Egal von wem!
    Fantastische Fotos, tolle Idee! Vielen Dank für's Zeigen!
    Liebe Grüße, Julia

    AntwortenLöschen
  12. wow you sure came up with some very creative ideas; so nice to see this extra work with your photos.

    AntwortenLöschen
  13. This must be one of the best photo collages I've seen just amazing . Such a phantasi and creativity !!

    AntwortenLöschen
  14. What wonderful images... whoever did this is very clever!

    AntwortenLöschen
  15. This mosaic is absolutely amazing in its beauty and creativity. It is a fabulous piece of photographic art. Thanks so much for sharing it with all of us. It is really out of this world. genie

    AntwortenLöschen
  16. wow! das ist ja so cool! danke für dein highlight :)

    AntwortenLöschen
  17. These photos are awesome!
    I found you on *Tina's PicStory* and love the blog! Consider me a new follower. And I don't live too far away from you. I am in Meissen, near Dresden. :)

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden Kommentar von Dir. Vielen Dank !
Thank you so much for your comments !