Dienstag, 23. August 2011

Rosa Rose


Kommentare:

  1. Lovely colours and a very delicate appearance for the rose.

    AntwortenLöschen
  2. Een prima opname met deze regendruppels.

    groetjes, Joop

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful Rose and wonderfully captured in the photo.
    Cher Sunray Gardens

    AntwortenLöschen
  4. What a beautiful photograph Synnove!
    I love the color of this rose. Not quite pink, not quite red. Just gorgeous.

    Thank you so much for sharing this at The Creative Exchange.

    Have a wonderful day!

    lisa.

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Grüße sende ich dir heute aus der Nachbarschaft....ich wohne in Dessau-Roßlau und freue mich, jemanden aus der Nähe kennen zu lernen...
    Dein Foto mit den Wassertropfen ist sehr gelungen....
    LG: Karin

    AntwortenLöschen
  6. Roses are my favorite flower. Pink and dew laden, what more could one want? Just lovely!

    AntwortenLöschen
  7. Such a lovely color - and I like the barely opened bud beside it!

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden Kommentar von Dir. Vielen Dank !
Thank you so much for your comments !